Minunile mele

Minunile mele

joi, 3 decembrie 2009

Tort cu scortisoara..

Tortul l-am facut pentru fetita mea iubita... de Sf Andrei pentru ca poarta numele Andreea.

Blat de ciocolata:

  • 5 oua
  • 175 g. zahar
  • 1 plic zahar vanilat
  • ½ lingurita scortisoara
  • 100 g. faina
  • 50 g. amidon
  • 1 lingurita rasa praf de copt
  • 25 g. cacao

Se bat ouale cu zaharul si zaharul vanilat. Se inglobeaza faina cu scortisoara, praful de copt,amidonul si cacaoa. Se aseaza in forma tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor pentru 35 min. Se lasa sa se raceasca si se taie pe 2 niveluri.

Crema:

  • 10 foi gelatina (eu am pus 3 plicuri de gelatina adica 30 g.)
  • 150 ml. lapte
  • 100 g. zahar
  • 3 plicuri zahar vanilat
  • 300 g. iaurt
  • 600 ml. frisca rece
  • 1 lingura scortisoara macinata

Se incalzeste laptele cu zaharul si zaharul vanilat, se adauga gelatina ( mai intai am dizolvat-o intr-un pic de lapte.). Se lasa sa se raceasca. Cand e pe punctul sa se intareasca se adauga iaurtul si frisca batuta. Se imparte in doua crema, si la o jumatate se inglobeaza scortisoara.

Pe blatul inferior se aseaza crema de vanilie, apoi cealalta jumatate de blat si peste crema cu scortisoara.

L-am ornat cu frisca pe lateral... si deasupra doar am scris cu frisca deoarece mi-a placut culoarea cremei...si a fost destul de dreapta.



Asa a aratat felia de tort....











Asa arata in revista in care am gasit reteta...

E un tort tare delicios... mie personal mi-a placut tare mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La revedere

Picture Captions