Minunile mele

Minunile mele

vineri, 4 decembrie 2009

Terina de somon

Ingrediente:

  • 6 foi de gelatina ( am pus un plic de gelatina – adica 10 g)
  • 400 g . branza de vaci
  • 4 linguri lapte
  • 1 lingurita hrean
  • 1 lingurita coaja de lamaie
  • 150 ml. frisca neindulcita
  • 60 g. icre de somon
  • 100 g felii de somon afumat

Branza de vaci se amesteca impreuna cu laptele, hreanul, sare, piper, suc si coaja de lamaie. Se dizolva gelatina la foc mic, si se amesteca cu 2 linguri crema de branza, apoi se inglobeaza in cantitatea mare de crema de branza. Se da la frigider si cand incepe sa se intareasca se inglobeaza frisca in crema.

Se tapeteaza cu folie transparenta o forma de chec. Se aseaza straturi alternativa crema, icre si felii de somon. Se lasa la frigider 3 ore. Se serveste inconjurata de salata.


Asa mi-a iesit,, si pot sa zic ca a fost buna...nu prea a facut priza somonul cu branza... cand am taiat s-au indepartat putin...dar a fost ok...



Si poza din revista...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La revedere

Picture Captions