Minunile mele

Minunile mele

duminică, 15 mai 2011

Tort cu ciocolata

Blat:

  • 4 oua
  • 8 linguri zahar
  • 1 lingura miere
  • 1 plic zahar vanilat
  • 2 linguri amidon
  • 2 linguri faina
  • 2 linguri gris
  • 1 plic praf de copt
  • 3 linguri lapte
  • 8 linguri ulei

Se mixeaza galbenusurile cu zaharul si zaharul vanilat, se adauga mierea, uleiul, laptele si faina, grisul, praf de copt si amidonul. La final se incorporeaza usor, albusurile batute spuma cu un praf de sare. Se coace in cuptorul preincalzit, timp de 20-25 minute.

Crema:

  • 3 plicuri gelatina
  • 150 ml. lapte
  • 100 g. zahar
  • 3 plicuri zahar vanilat
  • 300 g. iaurt
  • 600 ml. frisca rece
  • 1 ciocolata

Se incalzeste laptele cu zaharul si zaharul vanilat si ciocolata si se adauga gelatina ( mai intai am dizolvat-o intr-un pic de lapte.). Se lasa sa se raceasca. Cand e pe punctul sa se intareasca se adauga iaurtul si frisca batuta.

Din ingredientele de la blat mi-a iesit un blat pe care l-am taiat in doua, si nu am folosit decat jumatate. Am pus jumatate de crema peste care am pus ciocolata rasa, am pus restul de crema si am pus iar ciocolata deasupra. Am ornat tortul roata cu un pic de frisca!


2 comentarii:

La revedere

Picture Captions